ارسباران هاست, هاست کاملی برای میزبانی وب سایت هایی بوده که تکنولوژی آن ها بر اساس PHP و یا htmll بنا نهاده شده.

سرعت بالا، قیمت مناسب، پایگاه داده های نامحدود از ویژگی های بارز این هاست لینوکس می باشد.

در صورتی که از CMS های متن باز مانند جوملا ،ورد پرس ،نیوک و… به زبان های PHP و یا CGI و Perl استفاده میکنید

ما این هاست لینوکس را به شما پیشنهاد می کنیم.

  • آغاز فعالیت ارسباران هاست

ارسباران هاست فعالیت خود را در زمینه هاستینگ از سال 1391 به عنوان فروشنده هاست و سرور مجازی شروع نمود.

از آغاز فعالیت ارسباران هاست تا کنون نهایت تلاش ما ارائه بهترین سرویس به کاربران خود بوده است و طی فعالیت های ما تنها افتخار ما رضایت کابران از سرویس ارایه شده توسط ارسباران هاست میباشد.

  • هاست حرفه ای با پشتیبانی واقعی! ارزان قیمت و باکیفیت!

این مرتبه باارسباران هاست یک پشتیبانی بی نظیر را تجربه کنید

شروع قیمت ها از 2,400 تومان در ماه / 120,000 تومان در سال

کارشناسان ما اینجا همه روزه به صــورت 24 سـاعتهدر حالارائه خدمات مشاوره و پشتیبانی واقعی به مشتریان هستند !

  • بهینه سازی سرعت سایت

مهمترین عامل برای موفقیت یک سایت در موتورهای جستجو، سرعت لود شدن صفحه ، یعنی زمان بارگذاری صفحه برای بازدید کننده می باشد بهینه سازی موجب بهبود کیفیت وترافیک ، بهبود کارایی و سرعت سایت می شود.

شروع قیمت از 50,000 تومان

هاست لینوکس حرفه ای قدرتمند ، امن و مقرون به صرفه دربهترین دیتا سنتر های جهان همراه با پهنای باند نامحدود و هارد SSD بر پایه سیستم عامل قدرتمند کلودلینوکس ، پکیج های 1 ماهه ، 6 ماهه ، سالیانه

شروع قیمت از 2,400 تومان

آموزش ثبت نام و خریداری هاست+فیلم

فروش هاست در عجب شیر

ارسباران هاست به دلیل استفاده از بستر داخلی و فواصل کم بین کاربران و سرور باعث پینگ پایین و سرعت بارگزاری بالاتر نسبت به سرویس های خارج کشور هستند که این مورد باعث شده در چند سال گذشته حجم زیادی از سایت های میزبانی شده بر روی سرورهای ایران قرار داشته باشند.

شما در ارسباران هاست اين امکان را داريد که از زبانها و ديتابيس های متداول مانند PHP , ASP , ASP.Net , .Net Core , Access , MySQL , SQL Server و ساير کامپوننت های پرکاربرد ديگر بصورت يکجا استفاده کنيد و امکان استفاده از زبانهای مختلف، خيال شما را از کيفيت و مطابقت هاست ما با برنامه نويسی شما آسوده ميکند ، چهوردپرس داشته باشيد يا جوملا يا دات نت نيوک ما همه را ساپورت ميکنيم 

ارسباران هاست در عجب شیر فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات تحت وب آغاز کرده است.

از مهمترین ویژگی های ارسباران هاست در عجب شیر میتوان به طراحی بیش از صدها وب سایت و فروش هاست  در طول فعالیت خود اشاره نمود.

همچنین در ارائه خدمات بهینه سازی سایت در عجب شیر بازاریابی اینترنتی در عجب شیر ، برنامه نویسی حرفه ای در عجب شیر در صدر شرکت های  عجب شیر بوده و هست .

ارسباران هاست در عجب شیر  یکی از قدیمی ترین و رسمی ترین گروه طراحی سایت در حوزه فروش هاست در عجب شیر ، برنامه نویسی ، سئو   می باشد.