سئو سایت و صفحه نتایج گوگل

اگر که طراحی سایت شما در حال حاضر رتبه دهم را در جستجوی عبارت “چگونه تخم مرغ درست کنیم” را دارد ، برای این که رتبه جستجوی این عبارت برای این طراحی سایت به یک بهبود یابد ، باید از سئو استفاده کند .

از آنجا که موتور های جستجو در وب رایج و رایج تر شده اند تقریبا هر کسی که بخواهد در وب دیده شود می تواند از مزایای سئو سایت استفاده کند .

سئو

سئو خریدن لینک های اسپانسر شده و شماره یک در adwords ( سیستم تبلیغات گوگل) و اظهار بر داشتن یک طراحی سایت درجه اول در گوگل نیست .
خریدن این گونه تبلیغات مربوط به SEM یا Search Engine Marketing می باشد که به معنای سیستم بازاریابی موتور های جستجو می باشد و در این آموزش قرار نمی گیرد .
سئو به معنای درجه اول بودن نام شرکت شما نمی باشد .

سئو وب سایت و کلمات کلید

قبل از این که شما بتوانید طراحی وب سایت را برای موتور های جستجو بهینه سازی سایت کنید ، ابتدا باید بدانید که جه کلماتی را قرار است هدف گیری نمایید .

برای یک شروع خوب ۳ یا ۴ کلمه کلیدی را که دوست دارید طراحی وب سایت برای آن ها رتبه خوبی کسب کند انتخاب نمایید .

با قرار گرفتن این کلمات کلیدی در ذهنتان ، شما می توانید هدف خود را این گونه مشخص کنید که با جستجوی هر یک از این کلمات در گوگل ، طراحی سایت شما جزو ۱۰ نتیجه اول باشد .

(ما به گوگل اشاره می کنیم زیرا اگر شما بتوانید در گوگل رتبه خوبی بگیرید ، در دیگر موتور های جستجو هم رتبه خوبی خواهید گرفت .) این کلمات کلیدی هم می توانند عام و هم خاص باشند .

اما ابتدا لازم است تا قبل از انتخاب ، لیست ما را شامل طرفداران ومنتقدان هر کدام مطالعه نمایند تا پروسه سئو سایت را به درستی انجام پذیرد.